UŽSIĖMIMAI

Kalanetika – plastinės gimnastikos rūšis, sukurta susiejus baleto ir jogos elementus. Šie užsiėmimai skiriasi nuo kitų tuo, kad atliekant statiškus tempimo pratimus labai veiksmingai treniruojami gilieji raumenys. Po kelių treniruočių pastebimai sutvirtėja gilusis poodinis sluoksnis, dailėja figūra: riebalai nyksta, o raumenys tvirtėja. 

 

Pagrindinis kalanetikos užsiėmimo principas – nepakenkti organizmui. Mankštinantis nepervargstama, nealinama širdis ir sąnariai – krūvis tenka ne visam organizmui, o tam tikroms raumenų grupėms. Treniruotėje nėra jokių choreografinių triukų, šuoliukų, staigių judesių, kuriuos atliekant iškyla grėsmė patempti raumenis.

 

Mankštinantis „nepatogiose“ pozose treniruojami sunkiai pasiekiami, dažniausiai anksčiau neatrasti raumenys. Ši mankšta tinka visiems, ypač tiems kurie nemėgsta aktyvių treniruočių ar didelį antsvorį turintiems žmonėms, kurie negali nuo ryto iki vakaro prakaituoti treniruoklių salėje.Pratimai tinka įvairiausio amžiaus žmonėms, nes juos daryti nereikia didelių pastangų.

 

Tai fizinių pratimų deriniai, pritaikyti pakitusiam moters organizmui, padedantys pasiruošti gimdymui.

 

Mankštinantis didėja bendras moters darbingumas, gerėja nuotaika, miega, stiprėja raumenys, kvėpavimo, širdies ir kraujagyslių sistemos.

 

Kviečiame būsimas mamytes praleisti laiką kartu, bendraminčių apsuptyje visada smagiau!

Atsižvelgiant į sveikatos būklę, taikomi aktyvūs ir pasyvus kineziterapijos metodai. Dėl raumens pertempimų, ilgalaikio raumens apkrovimo, traumos ar emocinės bei psichologinės įtampos atsiranda trigeriniai taškai, kurie sukelia galvos, pečių juostos, nugaros ar kojų skausmus. Procedūros metu atliekami aktyvūs ir pasyvūs pratimai siekiant atpalaiduoti įsitempusi raumenį ir pašalinti dėl trigerinių taškų atsiradusį skausmą. Procedūros metu naudojami trigerinių taškų masažo elementai.

 

Trukmė nuo 40 iki 60 minučių.

Kuksando – tai korėjiečių tūkstantmetė kūno lavinimo pratimų, specialaus kvėpavimo ir meditacijos sistema, ugdanti tvirtą, ištvermingą, kilnaus būdo, stiprios fizinės ir dvasinės sveikatos žmogų.

Oro joga – tai harmoninga mankšta ore, teikianti neįprastus potyrius. Mankštos metu juda visas kūnas, pasikraunate pozityvios energijos. Jogos, atliekamos ore, metu į tobulą visumą sujungiamas protas ir kūnas. Oro joga apjungia tradicinės jogos pozas su pilatės pratimais ir aktyvia fizine veikla ore. Su specialia jogos juosta, kai kurių pozų, ir pratimų atlikimas yra palengvintas, o kai kurių atvirkščiai – pasunkinamas. Mankštinantis ore jaučiamas aktyvus giliųjų raumenų, ypač esančių juosmens, nugaros ir galūnių srityse darbas.  Elastinga juostos medžiaga leidžia išlaikyti lankstumą ir judrumą. Tai naujas, įdomus ir nuotaikingas būdas mankštintis.

 

Kita svarbi informacija:

  • Būtina sportinė apranga be užtrauktukų, kad nedraskytų oro jogos juostos.
  • Privaloma būti be auskarų, žiedų ar sagių plaukuose, basomis.
  • Šiuo sportu negalima užsiimti, jeigu yra menstruacijos, žmogus turi širdies stimuliatorių, serga epilepsija ar turi aukštą spaudimą akyse.
  • Taip pat reikėtų nebijoti aukščio, tačiau specialaus fizinio pasirengimo nereikia.

Nuotaikinga treniruotė mamai norinčiai atgauti savo kūno formas, pakitusias po gimdymo. Bendraminčių būryje efektyviai patobulinsite kūno linijas, sustiprėsite, pasisemsite energijos. Kol mamos sportuoja, mažieji bendrauja tarpusavyje čia pat – sporto salėje , o kartais ir prisijungia prie aktyvaus sporto.

 

Šie užsiėmimai – puikus sprendimas mamai ir vaikui siekiantiems būti žvaliems, energingiems bei sustiprinti tarpusavio ryšį.

Trumpa procedūra, kurios metu yra naudojama kinezioteipavimo technika, kuri atliekama naudojant kinezioteipus (lipnias elastines vandeniui pralaidžias juostas). Ši technika yra veiksminga neurologinei ir kraujo apytakos sistemos aktyvinimui. Kinezioteipavimas nevaržydamas judesių suteikia stabilumą ir atramą sąnariams ir raumenims. Kinezioteipavimas gerina audinių kraujotaką, mažina skausmą, skatina traumuotų audinių (raumenų, raiščių) gijimą, koreguoja judesius, judėjimą, laikyseną.

 

Trukmė 20 minučių.

Salsation – tai nuotaikinga kardio treniruotė, kuri yra paremta funkciniais pratimais. Viso užsiėmimo metu skamba įvairiausia, judėti verčianti muzika.

Roll Relax – treniruotė skirta raumenų balansui ir sąnarių stabilumui gerinti bei traumų rizikai mažinti.

 

Tai treniruotė ir sportinis masažas viename. Atliekant sunkius jėgos ir ištvermės pratimus, turint dideli fizinį krūvį, raumenys traukiasi, juose pradeda kauptis pieno rūgštis, todėl maudžia visa kūną, o kita diena gali būti sunku judėti.

 

Roll Relax treniruotė visus šiuos nemalonius pojūčius sumažina. Užsiėmimo metu naudojant specialius masažinius volus, atliekami įvairūs pratimai, kurie maksimaliai atpalaiduoja raumenis ir fascijas (Fascija – tai plėvė, sudaryta iš elastinių skaidulų, dėl kurių jungiamojo audinio pluoštas geba išsitempti, ir iš kolageninių skaidulų, kurios pasižymi tvirtumo ir stangrumo savybėmis. Kartu šios skaidulos sukuria minkštą ir lanksčią, bet tvirtą audinio tekstūrą.), pagerina lankstumą ir sąnarių paslankumą.

 

Treniruotė puikiai tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms, kurie nori būti energingi ir gerai jaustis kiekvieną dieną.

Mankštos – tai individualios mankštelės, kurios yra skirtos reguliuoti padidėjusį/sumažėjusį raumenų tonusą. 

 

Masažai – pagerina mažųjų kraujotaką, taip pat normalizuoja psichinę bei fizinę būsenas.

 

Užsiėmimai yra individualūs, todėl kiekvienam mažyliui yra sudaroma individuali mankšta / masažas.

Tai užsiemimai vykstantys prižiūrint kineziterapeutui. Atsižvelgiant į Jūsų bendrą sveikatos būklę, fizinį pajėgumą yra parenkamas pratimų kompleksas.

 

Kineziterapeutė apmoko, kaip taisyklingai atlikti fizinius pratimus, kurie stiprina kaulų ir raumenų sistemą, aktyvina kraujotaką. Kineziterapija yra taikoma prie įvairių ligų siekiant sugrąžinti ar kompensuoti judėjimo funkciją, sumažinti skausmą, atstatyti raumenų balansą.

 

Procedūros trukmė – nuo 40 iki 60 min.

Šis užsiėmimas startuoja nuo rugsėjo mėnesio!

 

#kinezipower – tai naujas užsiėmimas skirtas 5 asmenims. Kiekvienas žmogus yra individualus ir savitas, ne išimtis ir jo kūnas. Diva Namai sukūrė savo naują užsiėmimą, pavadinimu – kinezipower, kurio metu ištestuojamas individualiai kiekvienas žmogus ir jam sudaromas individualus stiprėjimo planas. Visų užsiėmimų metu Jus prižiūrės, patars ir koreguos kineziterapeutas. Taip pat yra galimybė paprašyti trenerių namų darbų, tam, kad pasiektumėte reikiamų rezultatų greičiau ir efektyviau.